ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استانداری قزوین برای دعوت از رسانه‌ها هیچ محدودیتی قائل نیست

1 دقیقه خوانده شده
استانداری قزوین برای دعوت از رسانه‌ها هیچ محدودیتی قائل نیست

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: ما برای دعوت از رسانه‌های استان در جلسات، بازدیدها و همایش‌ها هیچ محدودیتی قائل نیستیم و اخبار منتشر شده در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ سید حسین بی نیاز با اشاره به سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان قزوین طی روز آینده، افزود: متاسفانه برخی از رسانه‌ها اخباری را در این زمینه منتشر کرده‌اند که دعوت از رسانه‌ها برای حضور در این مراسم با محدودیت و به صورت گزینشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این نوع نگاه یک سوء برداشت است، اضافه کرد: در مواقعی که وزرا به دعوت از دستگاه‌ها در استان حضور می‌یابند و استاندار آنها را همراهی می‌کند مسوولیت دعوت از میهمانان و پذیرایی از آنها با خود دستگاه‌های میزبان است و استاندار فقط میهمان را همراهی می‌کند.

بی نیاز گفت: در این خصوص نباید هجمه به روابط عمومی استانداری وارد شود چون ما نمی‌خواهیم در کار روابط عمومی‌های یک دستگاه دخالت کرده و استقلال روابط عمومی‌ها را زیر سوال ببریم.

وی افزود: از سوی دیگر در سفرهای اخیر مسوولان کشوری به استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرکز به استان ابلاغ شد که برای پیشگیری از شیوع کرونا از تعداد افراد کمتری در جلسات و بازدیدها دعوت به عمل آید.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: این موضوع شامل خود مدیران روابط عمومی‌ها نیز هست و فقط محدود به خبرنگاران نیست.

این مسوول اضافه کرد: بعد از عبور از کرونا قطعا دستگاه‌ها از حضور گسترده خبرنگاران در برنامه‌ها استقبال می‌کنند چون خبرنگاران برای تحقق شعار جهش تولید بازوان توانمند مسوولان دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی گفت: بدون حضور خبرنگاران به ویژه خبرنگاران نشریات که حتی ظهور فضای مجازی نیز نتوانسته است جای آنها را بگیرد نمی‌توانیم شاهد تحقق پیشرفت و شعار جهش تولید باشیم.

بی نیاز با تاکید بر استقبال از حضور حداکثری رسانه‌ها در برنامه‌های خبری، اضافه کرد: البته ما این گلایه را هم داریم که در بازدیدها و جلسات مختلف استاندار وقتی از همین افراد منتقد دعوت می‌کنیم حضور پیدا نمی‌کنند.

وی گفت:  انتظار داریم این خبرنگاران فقط حضور در بازدیدها و افتتاح طرح‌های اقتصادی را ترجیح ندهند و در همه همایش‌ها و بازدیدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با رغبت حضور یابند.

بی نیاز افزود: برای حل این مساله، هفته آینده یک جلسه را ذیل شورای اطلاع رسانی استان با حضور نمایندگان بخش صنعت و اقتصاد استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، نماینده خود نشریات مکتوب و نماینده روابط عمومی‌های استان برگزار کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

استانداری قزوین برای دعوت از رسانه‌ها هیچ محدودیتی قائل نیست

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *