ش٫ خرداد ۲۴ام, ۱۴۰۴

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

از ۲۴ دانش آموز بانیازهای ویژه خبرنگار پانا خراسان رضوی تجلیل شد

1 دقیقه خوانده شده
آیین تجلیل از ۲۴ دانش آموز بانیازهای ویژه خبرنگار پانا با حضور مدیر سازمان دانش آموزی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از کارشناسان اداره استثنایی و سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در سالن جبارباغچه بان اداره استثنایی برگزار شد.
از ۲۴ دانش آموز بانیازهای ویژه خبرنگار پانا خراسان رضوی تجلیل شد

آیین تجلیل از ۲۴ دانش آموز بانیازهای ویژه خبرنگار پانا با حضور مدیر سازمان دانش آموزی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از کارشناسان اداره استثنایی و سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در سالن جبارباغچه بان اداره استثنایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پانا؛ رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی در این‌ مراسم ضمن تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت: تلاش داریم از خبرنگاران پانا در حد توان حمایت کنیم و برای این هدف، برنامه‌ریزی‌هایی نیز داریم.

رضا کریمی با بیان اینکه دانش‌آموزان بانیازهای ویژه مستعد پانا قطعا بهترین انعکاس‌دهنده اخبار و حقایق هستند افزود: دانش‌آموزخبرنگاران باید در ابتدا برای کسب تجربه از مدرسه خود شروع کنند و می‌توانند با  پوشش خبری مراسمی که در مدرسه برگزار می‌شود، گام اول را برای خبرنگاری بردارند و سپس به مروز زمان پس از اطمینان از عملکرد خود در خبرگزاری، این اقدامات را با پوشش مراسمی که در نهادها و تشکل‌ها و سطح جامعه اجرا می‌شوند، گسترش دهند.

وی بیان داشت: انشالله با همکاری سازمان دانش‌آموزی کلاس‌های خبرنگاری را برای دانش‌آموزان بانیازهای ویژه برگزار کنیم  و دفتر نمایندگی خبرگزاری پانا را راه‌اندازی خواهیم کرد.

مسئول حراست اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: دانش‌آموزان بانیاز ویژه خبرنگار پانایی، مصداق بارز معلولیت محدودیت نیست، هستند.

وی افزود: فعالیت دانش‌آموزان خبرنگار باید بر دو محور بزرگ و مهم جهاد تبیین، با رویکرد ارائه دستاوردهای حوزه آموزش و پرورش استثنایی و همچنین محور کنش‌گری در جهت کمک به حل مسائل با حرکت بر محور مسئله‌یابی و مطالبه‌گری صورت بگیرد.

عطار بیان داشت: این ظرفیت در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه پانایی وجود دارد که در جهت گفتمان آموزش و پرورش استثنایی نقش آفرینی موثر داشته باشند و بتوانند دستگاه‌های اجرایی استان را موظف به اجرای وظایف خود در قبال دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نمایند.

لینک کوتاه:  http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=20590

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *