پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ادعای عضو شورای شهر خرم‌آباد: شهردار قبلی به یک خبرنگار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داد!

1 دقیقه خوانده شده
زهرا نظری عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مدعی شد در زمان شهردار قبلی یک خبرنگار ماهی ۲۰ میلیون تومان و همچنین در یک سال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.
ادعای عضو شورای شهر خرم‌آباد: شهردار قبلی به یک خبرنگار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ زهرا نظری در یکصد و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه شوراها نماد مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: توهین به جایگاه شورا و اعضا شورا توهین به مردم است، از طرفی حرمت و آبروی انسان از کعبه بالاتر است، چرا به راحتی همواره با آبروی مردم بازی می‌کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: من همیشه احترام خاصی به اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی قائل بوده‌ام، معتقد هستم رسانه‌ها ابزار و عنصری هستند که با فساد مبارزه می‌کنند.

نظری خاطرنشان کرد: اما حساب خبرنگاران دلال و‌ منفعت طلب که از پول بیت‌المال فربه شدند جداست، خبرنگاری که در زمان شهردار متخلف ماهی بیست میلیون تومان حقوق دریافت کرده و همچنین در یک‌سال یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان دریافت کرده حسابش جداست.

وی خطاب به شهردار مرکزی گفت: آقای شهردار اسناد این‌ تخلف را برای خبرنگاران رو‌ کنید، چرا این یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای پنجاه خبرنگاری که بهترین قلم و تخصص را دارند پرداخت نشده تا زندگی مناسبی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: البته وقتی پای فساد میان می‌آید دلالان و منفعت طلبان صدایشان درمی‌آید زیرا جیره‌شان از بیت المال قطع می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: مردم خط خدمت رسانی و تعهد را از خط نفاق و دروغ می‌فهمند، همچنین کسانی که به دروغ خودشان را مدافع مردم ‌جا بزنند می‌شناسند و می‌بینند کسانی را که شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آبروی خبرنگاران از آبروی ما مهمتر است، گفت: چرا عده‌ی نام خبرنگاران را خراب می‌کنند، مردم شوهای تبلیغاتی را از کارهایی که به نفع مردم انجام می‌شود تشخیص می‌دهند.

عضو شوراهای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شما در پیشگاه خون شهید خجالت نمی‌کشید، من برای اولین بار است که مطرح می‌کنم پنج نفر از اعضا خانواده‌م شهید شده‌اند باید در پیشگاه خداوند جواب بدهید کجا من را خریداری کرده‌اند جواب بدهید.

نظری افزود: همه می‌دانند من در انتخاب شهردار متخلف چه چیزی گفتم، و حتی با انتخاب شهردار فعلی مخالفت کرده‌ام هر چند کارهایی هم انجام داده است.

وی با بیان اینکه بر سر منافع مردم بین اعضا شورا اختلافی نیست، خاطرنشان کرد: ممکن است اختلاف نظری وجود داشته باشد که این از برکات دموکراسی است، اما اعضا شورا بر سر منافع مردم معامله نکرده و نمی‌کنند.

ادعای عضو شورای شهر خرم‌آباد: شهردار قبلی به یک خبرنگار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داد!

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *