ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار با آموزش مجازی ۱۰۰ خبرنگار مسجدی در اصفهان

1 دقیقه خوانده شده

دوره آموزشی خبرنگاران کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی و با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ دوره آموزشی خبرنگاران کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی و با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این دوره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با خبرگزاری های بزرگ جهان و ضرورت تهیه و انتشار اخبار فعالیت های مسجدی، با ارزش ها و عناصر خبری آشنا شدند.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در این باره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: برگزاری دوره های آموزشی خبری برای فعالان فرهنگی مساجد ضرورت ویژه ای دارد چراکه فعالیت های بسیار خوبی در مساجد انجام می شود اما اطلاع رسانی در این زمینه دچار مشکل است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تقویت زیرساخت های رسانه ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک اولویت برشمرد و تصریح کرد: پس از انتشار اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا در کشورمان، بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد اطلاع رسانی صحیح به مردم برای مقابله با این ویروس را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در پایان گفت: پیش از این در استان اصفهان طرح «هر مسجد یک خبرنگار» شکل گرفته است و خبرنگارهای بسیاری در مساجد تربیت یافته اند اما این روند باید ادامه داشته باشد.

اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار با آموزش مجازی ۱۰۰ خبرنگار مسجدی در اصفهان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *