ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آیت الله حسینی همدانی: مراقب جنگ رسانه‌ای دشمن باشید

1 دقیقه خوانده شده
آیت الله حسینی همدانی: مراقب جنگ رسانه‌ای دشمن باشید

همان‌طور که قبلاً عرض کردم دوستان مواظب جنگ روایت‌ها و جنگ اراده‌ها و مارپیچ سکوت باشید. فضای مجازی که ابزاردست این گروه است دائماً یاس و ناامیدی را القاء می‌کنند و با روایت‌های دروغ و ناامیدکننده طرف مقابل خود را به حالت انفعال می‌اندازند و از او اقدام می‌خواهند.


این قاعده را یادتان باشد هر کاری که آمریکا و دشمنان را عصبانی می‌کند قطعاً تیری بوده که به هدف خورده است اگرچه عده‌ای در داخل با زبان خیرخواهی حتی همان حرف آمریکا را بزنند. مثل فروش نفت به ونزوئلا که این‌همه برای ایران آورده‌های مادی و معنوی داشت. استکبار و آمریکا را ناراحت کرده و دوستان انقلاب را خوشحال و امیدوار کرده، ولی متأسفانه در داخل بعضی‌ها به نحو دیگر حرف دشمن را تکمیل می‌کنند. این همان جنگ روایت‌هاست، بصیر باشید.
دشمن با استفاده از همه ابزارهایش، کاری را که می‌خواهد در آینده انجام دهد برای مردم عادی جلوه می‌دهد و حساسیت نسبت به آن را می‌گیرد، لذا به هر وسیله‌ای القاء می‌کند که می‌خواهد در آینده چنین شود و چنان شود و دیگران هم همین حرف‌ها را ناخواسته و بی‌توجه تکرار می‌کنند. باید متوجه باشید که کسانی که تا امروز به حال مردم هیچ سودی نداشته‌اند جز اینکه مشکلات را بیشتر کرده‌اند قابل‌اعتماد نیستند ولو در لباس خودی باشند. مگر مشکلات اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی و امثال این‌ها را بیگانگان انجام دادند؟ افرادی بودند که در لباس خودی نفوذ کردند و ضربه زدند و برای نظام و مردم مشکل درست کردند و امروز که به مبارزه با آن‌ها اقدام شده جور دیگری اذهان مردم را تخریب می‌کنند.
از همین‌الان دقت خود را بالا ببریم در مسائل پیش رو که داریم درست تصمیم بگیریم تا در چرخه دشمن نچرخیم و خواسته‌اش را دامن نزنیم. آنچه امروز مهم است و موضوع اصلی کشور است حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، مهار گرانی، کنترل بازار و مسائل فرهنگی است که احتیاج به بکار گیری افراد مجاهد، انقلابی و با اهتمام دارد.

آیت الله حسینی همدانی: مراقب جنگ رسانه‌ای دشمن باشید

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *