ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

آغاز ثبت نام وام دانشجویی دانشکده رسانه فارس

1 دقیقه خوانده شده
طبق اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویی، ثبت نام وام دانشجویی برای نیم سال 1399-1400 آغاز شد.
آغاز ثبت نام وام دانشجویی دانشکده رسانه فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دانشکده رسانه فارس؛ مرحله نام نویسی برای دریافت وام دانشجویی در وب سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم آغاز شده است.

براساس این اطلاعیه حداکثر سقف دریافتی وام شهریه دانشجویی برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، به ازای هر ترم یک میلیون تومان است.

همچنین تمامی دانشجویان واجد شرایط امکان دریافت وام را دارند و علاو بر آن، دانشجویانی که در ترم‌های گذشته از این وام استفاده کرده اند، می توانند با ثبت نام جدید از وام شهریه تحصیلی بهره مند شوند.

دانشجویان متقاضی می‌توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر، حداکثر تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به وب سایت صندوق رفاه دانشجویی به نشانیwww.swf.ir مراجعه کنند.

متقاضیان باید پس از ورود به وب سایت صندوق رفاه از طریق پرتال دانشجویی اقدام به ثبت نام یا درخواست کنند؛ پس از درخواست وام و تایید مسئول صندوق رفاه دانشجویی دانشکده، دانشجویان می‌توانند از وام دانشجویی بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، در مصوبات جدید صندوق رفاه علاوه بر تعهد محضری ضامن مورد نظر دانشجو باید گواهی کسر از حقوق به صندوق ارائه می داد تا دانشجو مجاز به اخذ وام شود که صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است، بدلیل تعطیلی های سراسری برای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت افراد و به دلیل عدم دسترسی به ضامن یا ادارات یا دانشگاه ها در ترم جاری به دانشجویان مهلت داده شده که بدون ارائه نامه کسر از حقوق دانشگاه بتواند وامشان را ثبت کنند.

آغاز ثبت نام وام دانشجویی دانشکده رسانه فارس

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *