س٫ آبان ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

شادمهر راستین: هر جایی که بودم رسم بود که روز خبرنگار، خبرنگاران میهمان بودند ولی …

1 دقیقه خوانده شده
شادمهر راستین، فیلمنامه‌نویس، منتقد و روزنامه‌نگار هم‌زمان با روز خبرنگار در خبرگزاری خبرآنلاین حضور داشت و درباره ویژگی‌های کار خبرنگاری گفت: اینکه خود انسان با تصمیم و آگاهی تمام حساسیت جامعه را به عهده بگیرد، آن هم در دوره‌ای که همه از چنین چیزهایی فرار می‌کنند، کار و مسئولیت سختی است. حساسیت یک جامعه را برعهده داشتن خیلی سخت است.
شادمهر راستین: هر جایی که بودم رسم بود که روز خبرنگار، خبرنگاران میهمان بودند ولی ...

شادمهر راستین، فیلم نامه‌ نویس، منتقد و روزنامه‌ نگار هم‌ زمان با روز خبرنگار در خبرگزاری خبر آنلاین حضور داشت و درباره ویژگی‌ های کار خبرنگاری گفت: اینکه خود انسان با تصمیم و آگاهی تمام حساسیت جامعه را به عهده بگیرد، آن هم در دوره‌ ای که همه از چنین چیزهایی فرار می‌ کنند، کار و مسئولیت سختی است. حساسیت یک جامعه را بر عهده داشتن خیلی سخت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبر آنلاین؛ در ۱۷ مرداد ماه سال جاری، میزبان شخصیت‌ هایی برجسته و شاخص از حوزه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و … در جمع تحریریه خود بود تا یک «روز خبرنگار» متفاوت از سال‌ های گذشته در این مجموعه رسانه‌ ای رقم بخورد.

شادمهر راستین اظهار داشت: بسیار سخت است که در حضور اساتید و بزرگان در چنین روزی سخن بگویم، اولین‌ بار است که برای روز خبرنگار جایی مهمان شدم. عموماً هر جایی که بودم رسم بر این بود که در روز خبرنگار، خبرنگاران میهمان بودند؛ ولی آن چه که امروز در خبر آنلاین اتفاق افتاد و جذاب است، خبرنگاران میزبان هستند و این خودش مرا به قول فرنگی‌ ها سورپرایز کرد و باعث شگفتی شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17956

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *