ش٫ شهریور ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

بی‌احترامی به خبرنگاران این بار توسط محافظان وزیر راه

1 دقیقه خوانده شده
سفر صبح امروز محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به مبارکه با حواشی همراه بود که این بار نیز برای دومین بار در روزهای اخیر به مقام خبرنگاران و این بار توسط محافظان وزیر راه بی‌احترامی شد.
بی‌احترامی به خبرنگاران این بار توسط محافظان وزیر راه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ سفر صبح امروز محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به مبارکه با حواشی همراه بود که این بار نیز برای دومین بار در روزهای اخیر به مقام خبرنگاران و این بار توسط محافظان وزیر راه بی‌احترامی شد.

بنابر گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری فارس در مبارکه، در حاشیه مراسم حضور وزیر راه و شهرسازی در این شهرستان، در هنگام  ایراد صحبت‌های نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، خبرنگار صدا و سیمای مرکز اصفهان قصد تهیه گزارش تصویری از مراسم را داشت که با مخالفت محافظان وزیر و بی‌احترامی آنان به خبرنگار صدا و سیما روبه رو شد و این امر سبب شد خبرنگاران صدا و سیما اصفهان از پوشش این مراسم امتناع کنند.

پس از مراسم افتتاحیه، وزیر راه و شهرسازی که از این موضوع بی‌خبر بود، قصد مصاحبه با صدا و سیما را داشت ولی به دلیل عدم حضور خبرنگار صداوسیما حاضر به پاسخگویی به سؤالات سایر خبرنگاران نشد و محل مراسم را ترک کرد.

از دانشگاه صنعتی اصفهان نیز خبر می‌رسد در حاشیه حضور وزیر راه و شهرسازی در این دانشگاه، تیم حفاظت با مسؤولان دانشگاه و خبرنگاران، رفتار ناشایست و توهین آمیز داشته و با مدیر روابط عمومی دانشگاه برخورد فیزیکی داشتند که با متانت و خودداری مدیر روابط عمومی همراه بود و از طرفی امکان گزارش جلسه تبادل تفاهم نامه فراهم نشد.

بی‌احترامی به خبرنگاران این بار توسط محافظان وزیر راه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *