ج٫ مهر ۲۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

بیانیه سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز در خصوص هرگونه هنجارشکنی

1 دقیقه خوانده شده
سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز و جبهه رسانه ای انـقلاب از اقدامات نیروی انتظامی البرز در مقابله با هرگونه هنجارشکنی تشکر و قدردانی کرد.
بیانیه سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز در خصوص هرگونه هنجارشکنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز؛ سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز در بیانیه ای ضمن تقدیر از مواضع فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان البرز آورده است؛

🔸️جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در تمامی نقاط استان البرز، هوشیارانه نظارت و رصد کامل بر احوالات مدعیان نوگرای غربی را برعهده دارد و لحظه ای از آن غفلت نمی کند.

🔸️در ادامه این بیانیه آمده است؛ آن هنگامه که هجمه بدخواهان و عنادورزان با نظام و انقلاب اسلامی ایران دست آویز احساسات دختران و زنان این مرز و بوم می شود تا با بی عفتی و بی حجابی علم عصیان برآورند، قطعا بی تفاوتی آزادمردان و آزادزنان روشن ضمیر دور از اندیشه است.

🔸️قدر مسلم همگان بر این توافق هستند که قیام سید سالار شهیدان کربلا، احیاء دین و امر به معروف و نهی از منکر است؛ آنچنان که جمع بانوان، دختران با ایمان واقعه عاشورا از حضرت زینب(س) تا حضرت رباب(س) و دیگر بانوان صاحب نام آن دشت بلا گویای این حقیقت است.

🔸️حضور جمعی از دختران بی حجاب در دسته سینه زنی دستگاه امام حسین علیه السلام در شهری که آن را شهر لشکریان و امیران لشکر ۱۰سیدالشهداء علیه السلام می نامند یعنی کرج، فرصت سوزی مدعیان جنبش زن، زندگی آزادی است که به بهانه مدینه فاضله استکبار جهانی دلخوش کرده اند.

🔸️آگاهی اندیشه و خرد نیروهای خدوم فراجا که همواره در صف مقدم تهاجم فرهنگی، قد علم کرده اند و مظلومانه نوک پیکان حملات مدعیان تحول خواهی مبتنی بر فرهنگ غربی هستند این مرتبه نیز به ظهور نشست.

🔸️نیروی انتظامی پیش قراول حقیقی مقابله با بی عفتی و بی حجابی است و کسانی که در مسلک اصلاح طلبان با هدف قرار دادن نیروی انتظامی استان البرز و فرماندهی سرافرازش، سردار هداوند عزیز چالش واحیرتا سر داده اند خود متهم ردیف اول هستند.

🔸️جنابان رنانی، اینک که در کرسی قدرت علم بر دست گرفته اید، بدانید ما همچنان در خصوص زیر سوال بردن مفاتیح الجنان، کتاب ادعیه مسلمانان با شما سر حرف هستیم و هنوز اینکه دعاهای این کتاب شریف را بدعت دوران صفوی خوانده اید از یاد نبرده ایم.

🔸️به هر روی، جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در شهر کرج و در دیگر نقاط استان البرز ضمن تقدیر از مواضع فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان البرز، هوشیارانه نظارت و رصد کامل بر احوالات مدعیان نوگرای غربی را برعهده دارد و لحظه ای از آن غفلت نمی کند.

سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17514

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *