پ٫ آبان ۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

اسرائیل ۶ خبرنگار الجزیره را عوامل مقاومت معرفی کرد

1 دقیقه خوانده شده
ارتش رژیم صهیونیستی ۶ خبرنگار شبکه الجزیره را اعضای جنبش حماس و جهاد اسلامی معرفی کرد و مدعی شد آنها را تروریست تلقی می‌کند، امری که به معنای صدور حکم اعدام یا بازداشت و شکنجه این خبرنگاران است.
اسرائیل ۶ خبرنگار الجزیره را عوامل مقاومت معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از تسنیم؛ ارتش رژیم صهیونیستی ۶ خبرنگار شبکه الجزیره را اعضای جنبش حماس و جهاد اسلامی معرفی کرد و مدعی شد آنها را تروریست تلقی می‌کند، امری که به معنای صدور حکم اعدام یا بازداشت و شکنجه این خبرنگاران است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری وای نت به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل مدعی شد، اطلاعات امنیتی و اسناد مختلفی را در نوار غزه به دست آورده است که نشان می‌دهند شش نفر از خبرنگاران شبکه الجزیره از اعضای حماس و جهاد اسلامی هستند.

به زعم ارتش اسرائیل، انس الشریف، علاء سلامه، حسام سبات، اشرف السراج، اسماعیل ابو عمرو و طلال العروکی در عضویت گروه‌های فلسطینی بوده و برای آنها فعالیت می کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال اعتراف کرد، اکثر روزنامه نگاران نوک پیکان تبلیغات و فعالیت‌های رسانه‌ای حماس و شاخه نظامی آن هستند و خبرنگاران الجزیره این اقدامات تبلیغی را به عنوان بخشی از فعالیت شغلی خود در شبکه الجزیره انجام می‌دهند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله وحشیانه خود به نوار غزه ده‌ها خبرنگار فلسطینی را متعمدانه به شهادت رسانده است.

رژیم صهیونیستی همچنین برای جلوگیری از انعکاس جنایاتش در مناطقی همچون شمال نوار غزه، اینترنت را به طور کامل قطع کرده است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=18772

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *